top of page

Teenustingimused

31. märts 2025

Käesolevad Teenusetingimused ("Leping") reguleerivad Sunio veebilehe ja Sunio gruppi kuuluvate ettevõtete poolt osutatavate teenuste kasutamist. Kasutades veebilehte või teenuseid, nõustute nende Tingimustega. Kui te nendega ei nõustu, ei ole teil õigust veebilehte ega teenuseid kasutada.

1. Üldine teave

1.1. Veebilehe omanik ja haldaja on Sunio Group OÜ (reg. nr 11430407). Käesolevas dokumendis viidatakse Sunio Group OÜ-le ja selle tütarettevõtetele ühiselt kui "Sunio" või "Meie", mis tegutsevad registreeritud kaubamärgi all ’’Sunio’’ (edaspidi nimetatud ’’Sunio’’).

1.2. Sunio gruppi kuuluvad ettevõtted ja osutatavad teenused:

Järgmised grupi ettevõtted osutavad teenuseid Sunio kaubamärgi all:

Sunio OÜ (reg. nr 10116749, KMKR nr EE100444702) – Raamatupidamine, maksualased, äriühingu- ja usaldusfondide, juriidilised, kontaktisiku, juriidilise aadressi ja virtuaalkontori teenused.

E-Resident Store OÜ (reg. nr 12490601, KMKR nr EE102411092) – kontaktisiku teenused e-residentide ettevõtetele.

1.3. Sellel veebilehel loetletud teenuseid osutavad vastavad Sunio grupi ettevõtted, nagu on märgitud teenuse kirjelduses. Teenust ostes kinnitate, et sõlmite lepingu otse vastava ettevõttega. Sunio Group OÜ ise teenuseid ei osuta, kui see ei ole teenuse kirjelduses selgesõnaliselt märgitud.

2. Tingimustega nõustumine

2.1. Sunio veebilehe ja teenuste kasutamine eeldab, et nõustute käesolevate Teenustingimustega.

2.2. Kui te ei nõustu kõigi tingimustega, ei tohi te Sunio veebilehte ega teenuseid kasutada.

2.3. Sunio jätab endale õiguse muuta või uuendada Teenustingimusi igal ajal, postitades muudatused veebilehel. Jätkates veebilehe või teenuste kasutamist pärast muudatuste avaldamist, nõustute uute tingimustega.

3. Teenuste kasutamine

3.1. Kasutajaõigus ja piirangud

Teenuseid võivad kasutada täisealised isikud või juriidilised isikud.

Teenuseid ei tohi kasutada ebaseaduslikul ega volitamata eesmärgil.

Klient peab järgima kõiki kehtivaid seadusi ja regulatsioone.


3.2. Kliendi kohustused

Klient vastutab oma konto ja andmete täpsuse ning ajakohasuse eest.

Klient peab esitama nõutavad dokumendid vastavuse kontrolliks, s.h. tunne-oma-klienti (KYC), tunne-oma-tehingut (KYT) ja tunne-oma-äri (KYB) põhimõtete täitmise võimaldamiseks.

Mistahes andmete esitamata jätmise, andmete puudulikkuse või valeandmete esitamise korral võib Sunio keelduda teenuse osutamisest.


3.3. Täiendavad tingimused konkreetsetele teenustele

Igal teenusel võivad olla eraldi tingimused, mis on avaldatud Sunio veebilehel.

Teenuse ostmisel nõustute konkreetse teenuse lisatingimustega, mis koos käesolevate Teenusetingimustega moodustavad siduva lepingu teie ja Sunio ettevõtte vahel.

3.4. Suhtlus ja klienditeenindus

Kogu kliendisuhtlus toimub e-posti teel, et tagada teenuse kvaliteet ja vastavus regulatsioonidele.

Raamatupidajad ja klienditeenindajad ei osuta teenust telefoni, video- ega rakenduste sõnumite kaudu.

Tugiteenuste päringutele vastatakse tavaliselt 1-3 tööpäeva jooksul aadressil support@sunio.ee.


3.5. Teenused veel registreerimata juriidilistele isikutele

Kui registreerite meie teenuse Eestis registreerimata juriidilise isiku nimel, loetakse see juriidiline isik käesoleva lepingu osapooleks alates ametlikust registreerimise kuupäevast Eesti Äriregistris.

Kui ostate meie ettevõtte registreerimise abiteenuse Eesti osaühingu (OÜ) või mittetulundusühingu (MTÜ) registreerimiseks, kuid ettevõte ei ole veel registreeritud, vastutate isiklikult lepinguliste kohustuste täitmise eest kuni:

Ettevõte on ametlikult registreeritud Eesti Äriregistris, või

Teenuse osutamine lõpetatakse enne registreerimist.

 

3.6. Vastavus Eesti seadustele

Me kohustume osutama teie ettevõttele teenuseid vastavalt teie valitud teenuspaketile ja kooskõlas Eesti Vabariigi seadustega.

Meie kohustus täita õigus- ja regulatiivseid nõudeid sõltub klientide poolt esitatud raamatupidamis-dokumentide ja teabe õigeaegsest ja korrektsest esitamisest.

Me ei vastuta ühegi seaduserikkumise ega maksuregulatsioonide mittetäitmise eest, kui see on tingitud kliendi ebatäpsest, puudulikust või hilinenud dokumentatsiooni ja informatsiooni esitamisest.

4. Raamatupidamis- ja maksualased teenused

4.1. Andmete edastamine ja töötlemine

Raamatupidamine toimub SmartAccounts tarkvaras. Selles tarkvaras saate koostada ja saata müügiarveid, välja arvatud juhul, kui arveldamine toimub kolmanda osapoole platvormi kaudu ja on meie poolt kinnitatud.

Ostuarved ja tšekid tuleb esitada Envoice’i rakenduse kaudu hiljemalt järgmise kuu 5. kuupäevaks.

Lepingud, pangakonto väljavõtted  ja makseväravate aruanded tuleb saata hiljemalt järgneva kuu 5. kuupäevaks aadressile accounting@sunio.ee.

Klient peab võimaldama Suniole kasutajaõiguse oma kolmanda osapoole teenustele – eelkõige panganduse, makseteenuste, müügiplatvormide ja maksuaruandluse teenustele – raamatupidamise ja vastavusprotsesside hõlbustamiseks.

Tehnilise võimaluse olemasolul tuleb kliendil võimaldada automaatne andmevahetus API, XML või liidestuste kaudu.


Igakuise raamatupidamisteenuse korral  töötleb Sunio kliendi raamatupidamise kalendrikuu dokumente ja tehinguid järgmisel kalendrikuul. Teenuste eest arveldatakse selles kalendrikuus, millal Sunio teenuseid teostas, ning mitte raamatupidamisdokumentide ja tehingute toimumise kalendrikuul või kalendriaastal.

 

Sunio teostab kliendi raamatupidamist vastavalt Eesti Finantsaruandluse Standardile ja Raamatupidamise seadusele. Maksualaseid teenuseid teostab Sunio vastavalt Eestis kehtivatele maksuseadustele

4.2. Maksuaruandlus

Klient võimaldab Suniole vajalikud kasutajaõigused oma Maksu- ja Tolliameti kasutajakontol maksude deklareerimiseks ja ettemaksukonto käsutamiseks.

Maksud deklareeritakse igakuiselt, kord kvartalis või kord aastas vastavalt Eesti maksuseadustele, teie ettevõtte profiilile, teie tehingutele ja tellitud teenustele.

4.3. Dokumentide säilitamine

Sunio säilitab raamatupidamis-dokumentide digitaalseid koopiaid teenuse kestuse ajal ja kuni 2 kuud pärast teenuse lõppu.

 

Pärast seda dokumendid kustutatakse, kui seadus ei nõua Suniolt pikemat säilitamist.


Vastavalt seadusele lasub raamatupidamisdokumentide säilitamise kohustus kliendi ettevõtte juhatusel.

Kui soovite oma esitatud dokumentide ja raamatupidamisprogrammist koopiaid, samuti raamatupidamisprogrammi ja kuludokumentide programmi kasutajaõiguseid pärast raamatupidamis-teenuse lõppu, saame neid teile pakkuda lisatasu eest.

Teie soovil anname teile ajutise kasutajakonto dokumentide allalaadimiseks. Kui tehnilised piirangud seda ei võimalda, edastatakse failid digitaalselt.

5. Tellimused ja maksetingimused

5.1. Subscription Billing

Certain services are billed on a monthly or annual subscription basis.

The first billing month is the month of purchase, regardless of the date of purchase.

Subscription renewals continue until cancelled.

5.2. Payment Methods

- Payments are accepted in Euro (€) via:
- Major credit cards
- Wire transfers (invoice-based)
- SEPA Direct Debit
- PayPal

Payment processing services are provided by Stripe and PayPal.

5.3. Overdue Payments & Service Termination

If a payment fails, we reserve the right to pause or terminate services without prior notice.

Any unpaid amounts may be recovered from the Client's Estonian tax account balance.

We reserve the right to apply a late payment interest of 0.25% per each day of delay on overdue payments.

5.4. Service Plan Adjustments

If your company profile changes and no longer meets the requirements of your current service plan, we reserve the right to upgrade you to the most appropriate service plan that matches your changed business profile.

If we discontinue a service plan, we will migrate you to the closest available plan that aligns with your service needs.

 

You will be notified of any plan changes, and if you do not agree with the new plan, you may terminate your subscription within 30 days of receiving the notice.

If you continue using the service after 30 days, it will be considered as acceptance of the updated service plan.


Service changes, including modifications to service fees, may be introduced and published without prior notice. It is your responsibility to regularly check our website for updates regarding service terms and pricing.

5.5. Recurring Services & Payments

Several of our services are recurring subscriptions by nature. These may include, but are not limited to:

- Monthly accounting and tax services
- Payroll services
- Monthly or yearly legal address and contact person services
- Virtual office services
- Yearly closing of the fiscal year service, including the preparation of the annual report

If you purchase any of these services, it is considered a recurring subscription, and you will be billed on a monthly and/or yearly basis until the subscription is terminated.

Recurring payments will be processed using the same billing method as your initial purchase unless otherwise agreed in writing.

By subscribing to our services, you acknowledge that certain additional services and charges may not be included in the base subscription and may be billed separately. You authorize us to invoice you for additional services and charge your payment method for any such additional services as applicable.

You agree that we are not obligated to notify you in advance of any additional charges applied to your subscription

6. Raha tagastamise poliitika

6.1. Kui teenuse osutamisega on alustatud, ei ole raha tagastamine enam võimalik.

Kui ostetud teenust ei ole võimalik osutada vastavusnõuete tõttu, võime tagasimaksele rakendada teenustasu..

Ettevõtte registreerimise teenuse eest makstud summasid ei tagastata, kui klient ei esita vajalikke dokumente või ei lõpeta registreerimisprotsessi.

6.2. Teenuse lõpetamine

Te võite oma tellimuse lõpetada, teatades sellest aadressil support@sunio.ee.

Kui tellimuse lõpetamine on võimalik teie kasutajakonto kaudu, võite teenuse tühistada ka veebis.

Jätame endale õiguse keelduda teenuse osutamisest või lõpetada teenus igal ajal ja mis tahes põhjusel, sealhulgas kui esineb mõni järgnevatest, kuid mitte ainult: Käesolevate Teenusetingimuste rikkumine, Õiguslikud või regulatiivsed piirangud, Äriliselt põhjendatud otsused.

Kui teenus lõpetatakse meie tingimuste rikkumise tõttu, ei tagastata makstud summasid.

7. Keelatud tegevused

Te ei tohi kasutada meie veebilehte ega teenuseid järgmistel eesmärkidel:

Ebaseaduslikud või volitamata tegevused, sealhulgas maksuseaduste, rahapesu tõkestamise seaduste, terrorismivastaste seaduste, massihävitusrelvade leviku tõkestamise seaduste ja rahvusvaheliste sanktsioonide seaduste rikkumine.

Ebaseaduslikud tegevused või intellektuaalomandi õiguste rikkumine.

Äritegevused, mida me ei toeta, nagu on kirjeldatud meie veebilehel.

Tehingud osapooltega, kellele on kehtestatud rahvusvahelised sanktsioonid.

Ahistamine, väärkohtlemine, laimamine või diskrimineerimine.

Viiruste või pahavara levitamine.

Petturlik või eksitav tegevus.

Nende tingimuste rikkumine võib kaasa tuua teenuse kohese lõpetamise ning võimaliku õigusliku vastutuse.

8. Vastutuse piirang

Sunio ei garanteeri teenuse katkematut ega vigadevaba toimimist või osutamist.

Me ei vastuta otseste, kaudsete, juhuslike ega tulenevate kahjude eest, mis võivad tekkida meie teenuste kasutamise tagajärjel.

Meie koguvastutus on piiratud summaga, mis on teenuse eest tasutud viimase 2 kuu jooksul.

9. Vääramatu jõud

Sunio ei vastuta viivituste ega kohustuste täitmata jätmise eest, kui need on põhjustatud asjaoludest, mis ei allu Sunio mõistlikule kontrollile, sealhulgas, kuid mitte ainult: loodusõnnetused, epideemiad või pandeemiad, sõda, terrorism, rahutused, valitsuse piirangud, elektrikatkestused, streigid või tarnijate ja alltöövõtjate (sh interneti- või majutusteenuse pakkujate) tõrked.
Sellisel juhul teeb Sunio mõistlikke pingutusi teenuste osutamise jätkamiseks esimesel võimalusel.

10. Kohaldatav õigus ja vaidluste lahendamine

Lepingu suhtes kohaldatakse Eesti Vabariigi seadusi. Vaidlused lahendatakse Eesti Vabariigi kohtutes.

 

 

Kontaktandmed

Kõigi küsimuste korral, mis on seotud nende Teenusetingimustega, võtke meiega ühendust:
📩 support@sunio.ee

 

 

 

 

 

 


Contact Information

For any questions regarding these Terms & Conditions, please contact:
📩 support@sunio.ee

bottom of page