top of page

Tagasimaksepoliitika

Tagasimaksepoliitika – Sunio

31.03.2025

Käesolevad Tagastustingimused  kirjeldavad tingimusi, mille alusel tehakse tagasimakseid Sunio veebisaidi kaudu ostetud või muul viisil Suniolt ostetud teenuste eest. Teenust ostes kinnitate ja nõustute selle poliitika tingimustega.

1. Üldised tagasimakse tingimused

1.1. Tagasimakset ei teostata pärast teenuse alustamist

  • Kui teenuse osutamine on alanud või kui otsustate selle enne tähtaega lõpetada, ei ole tagasimakse võimalik.

  • Teenuse loetakse alustatuks, kui klient on registreeritud, või on tehtud teenuse osutamist või muid tööga seotud toiminguid.

1.2. Tagasimaksed sobimatuse korral

  • Kui ostate teenuse, kuid meid reguleerivate piirangute tõttu ei saa me teid kliendina vastu võtta, tagastame teile 95% makstud summast, millest 5% arvestatakse teenustasuna.

  • Sellised piirangud võivad hõlmata keelatud ärimudeleid, kodakondsusel põhinevaid piiranguid, regulatiivseid piiranguid või vastavusprobleeme.

1.3. Tagasimaksed mitte-toetatud ärimudelite või riikide puhul

  • Kui ostate teenuse, kuid teie ärimudel, päritoluriik või muud tingimused ei vasta meie veebisaidil märgitud nõuetele, tagastame teile makse, millest on lahutatud haldus- ja töötlemiskulud.

1.4. Riigipõhised piirangud

  • Pakume teenuseid ainult valitud riikide klientidele.

  • Teie kohustus on enne ostu veenduda, et teie riik on toetatud.

 

2. Eritingimused ettevõtte registreerimisteenuste puhul

2.1. Registreerimisprotsessi lõpetamata jätmine

  • Kui ostate meie Eesti osaühingu (OÜ) või mittetulundusühingu (MTÜ) registreerimise teenuse, kuid ei allkirjasta vajalikke dokumente ega esita nõutavat teavet, ei ole teil õigust tagasimaksele.

  • Sellisel juhul jääte lepinguliste kohustuste täitjaks kuni ettevõtte edukalt registreerimiseni või teenuse tühistamiseni meie poolt.

3. Korduvtellimustel põhinevad teenused ja tühistamised

3.1. Tühistamispoliitika

  • Teil on õigus peatada teenuse ostmine igal ajal.

  • Tellimuse tühistamine jõustub järgmise kalendrikuu algusest pärast teenuse või lepingu lõpetamist.

3.2. Tagasimaksed katkestatud teenuste puhul

  • Kui me lõpetame konkreetse teenuse või teenuspaketi pakkumise ning te ei nõustu pakutava lähima alternatiiviga, võite taotleda kasutamata perioodi eest osalist tagasimakset (kui see on kohaldatav).

  • Kui jätkate teenuse kasutamist 30 päeva jooksul pärast muudatuse teatamist, loetakse see uute tingimustega nõustumiseks ning tagasimakseid ei tehta.

 

4. Tagasimaksete töötlemine

4.1. Tagasimakse taotlemise tähtaeg

  • Tagasimakse taotlus tuleb esitada 30 päeva jooksul pärast ostu sooritamist.

  • Kui ostust on möödunud rohkem kui 30 päeva, ei ole tagasimakse võimalik, sõltumata põhjusest.

4.2. Tagasimakse meetod ja töötlemisaeg

  • Heakskiidetud tagasimaksed tehakse samale makseviisile, mida kasutasite algse ostu tegemisel.

  • Tagasimakse kajastub teie kontol 7-14 tööpäeva jooksul, sõltuvalt maksepakkujast.

4.3. Mitte tagastatavad kulud

  • Kõik riigilõivud, notarikulud, riigilõivud, kolmandate osapoolte teenustasud või töötlemiskulud ei kuulu tagastamisele, sõltumata teenuse tulemusest.

5. Kuidas esitada tagasimakse taotlus?

Tagasimakse taotlemiseks võtke ühendust aadressil support@sunio.ee ning esitage järgmine teave:

  1. Teie täisnimi ja kontaktandmed

  2. Ostetud teenus ja ostukuupäev

  3. Tagasimakse taotluse põhjus

  4. Toetavad dokumendid (kui kohaldatav)

Vaatame teie taotluse läbi ja vastame 5 tööpäeva jooksul.

 

6. Tagasimaksepoliitika muudatused

  • Jätame endale õiguse igal ajal seda tagasimaksepoliitikat muuta.

  • Uuendused avaldatakse meie veebisaidil ning teie kohustus on aeg-ajalt muudatustega tutvuda.

  • Teenuse kasutamise jätkamine pärast poliitika uuendamist loetakse uute tingimustega nõustumiseks.

 

📩 Küsimuste korral võtke meiega ühendust: support@sunio.ee

bottom of page