Tüüpilise veebipoe teenuse hinnastamise näidis Flexa paketis



Sinu profiil
veebipoes müüja, kes müüb tooteid Amazon DE-s ja oma veebipoes
B2C - eraisikust kliendid on peamiselt Saksamaal ja vähesed ülejäänud 7 EL-i riigis
Kaupa hoitakse Saksamaal Amazoni laos
Kliendi mahud ühes kuus
6054 EUR
Müügikäive
253
Müügitehingut
7
Ostutehingut
1
Pangakonto
1
Valuuta


Sinu kuu teenustasu
Kuidas valida oma ettevõtte jaoks õige pakett?
Iga teenusepakett sobib konkreetsete äriprofiilidega:
-
Start (49 EUR): Parim varajastele alustajatele või lihtsate toimingute ja madala müügiga (kuni 3000 EUR) väikesele OÜ-le.
-
Boost (89 EUR): Ideaalne suurema müügimahuga (kuni 10 000 EUR) OÜdele
-
Scale (149 EUR): Sobib mitme erineva tegevusalaga OÜ-dele (müük kuni 20 000 EUR).
-
Flexa (59 EUR): Sobib muutuva mahuga (kuni 500 000 EUR rahavoog või varade maht) kasvavatele e-kaubandusettevõtetele ja teistele tegevusaladele.
-
Pro (99 EUR): Mõeldud kõrgete nõudmiste ja piiramatute tehingumahtudega ettevõtetele.
-
Kui vajate abi sobiva paketi valikul, siis võtke meiega ühendust ja aitame teil sobivaima välja selgitada.
Mis vahe on fikseeritud ja pay-as-you-go hinnamudelitel?
Fikseeritud hinnaga paketid (Start, Boost, Scale) pakuvad kindlat kuutasu, mis on ideaalne prognoositavate mahtudega ettevõtetele. Pay-as-you-go paketid (Flexa, Pro) kohandavad tasu vastavalt teie ettevõtte tegevusele, muutes need sobivaks muutuva töökoormuse või suure tehingumahuga ettevõtetele.
Millest sõltub iga paketi kuutasu?
Kuutasu sõltub paketi funktsioonidest, teie ettevõtte tegevuse keerukusest ja mahtudest (nt müügimahust või rahavoogudes). Fikseeritud tasuga teenuspakettidel nagu Start (49 EUR), Boost (89 EUR) ja Scale (149 EUR) on kindel kuutasu. Mahupõhised paketid nagu Flexa (Baastasu 59 EUR) ja Pro (Baastasu 99 EUR) kohandatakse vastavalt teie äritegevusele, näiteks müügi- või tehingumahule ning kaasnevatele lisateenustele.
-
Meie klientide ja ettevõtete profiilid, keda toetame
-
Milliseid kliente toetavad erinevad paketid?
-
Kõik paketid toetavad Eesti maksuresidentide juhitavaid Osaühinguid, mis müüvad teenuseid ja kaupu.
-
Mittetulundusorganisatsioone (MTÜ) toetavad ainult Flexa ja Pro.
-
Alates Boostist toetatakse ettevõtteid, mida juhivad mitte-EMP maksuresidendid, kellel on mitu osanikku/juhti või mis on seotud e-kaubanduse, SaaS-i või väärtpaberitega kauplemisega.
-
Startil on keerukamate äristruktuuride tugi piiratud.
-
-
Kas teenused kohalduvad ka e-residentide hallatavatele ettevõtetele?
Ei, ükski plaan ei toeta e-residentide hallatavaid ettevõtteid. Meie e-residentide toetatud plaanide vaatamiseks külastage https://www.e-resident.store/
Meie klientide ja ettevõtete profiilid, keda toetame
-
Milliseid kliente toetavad erinevad paketid?
-
Kõik paketid toetavad Eesti maksuresidentide juhitavaid Osaühinguid, mis müüvad teenuseid ja kaupu.
-
Mittetulundusorganisatsioone (MTÜ) toetavad ainult Flexa ja Pro.
-
Alates Boostist toetatakse ettevõtteid, mida juhivad mitte-EMP maksuresidendid, kellel on mitu aktsionäri/juhti või mis on seotud e-kaubanduse, SaaS-i või väärtpaberitega kauplemisega.
-
Startil on keerukamate äristruktuuride tugi piiratud.
-
-
Kas teenused kohalduvad ka e-residentide hallatavatele ettevõtetele?
Ei, ükski plaan ei toeta e-residentide hallatavaid ettevõtteid. Meie e-residentide toetatud plaanide vaatamiseks külastage https://www.e-resident.store/
-
Kas peale igakuise kulu võib lisanduda muid lisatasusid?
Jah, lisatasud võivad kehtida järgmistel juhtudel:
-
Müügi- või tehingulimiitide ületamine (kuutasule kehtib proportsionaalne kordaja).
-
Spetsiifilised teenused nagu krüptovaluutaarvestus (tähisega "€").
-
Käibemaksu aruandlus teistes EL riikides (nt Hellotaxi kaudu).
-
Ad hoc teenused, nagu koosolekud, nõustamine või varasemate perioodide raamatupidamise töötlemine (nt 50 EUR/h).
-
Tasudele lisandub käibemaks 22%.
Mis juhtub, kui ületan oma paketi müügi- või tehingulimiidi?
Kui teie igakuine müük ületab paketi limiidi, rakendub teie järgmise kuu tasule proportsionaalne kordaja. Näiteks kui teie müük ületab limiidi 20%, suureneb teie tasu järgmisel kuul 20%. Kui ületate limiiti kahel järjestikusel kuul, viiakse teid üle kõrgemale plaanile, mis mahutab teie müügimahu.
Mida loetakse kanneteks Flexa paketis?
Flexa ja Pro pakettides viitavad "kanded" kajastatud finantstehingutele. Kanded on:
-
Iga rida pangaväljavõttel: iga sissemakse, väljamakse või panga teenustasu.
-
Ostu- ja müügiarved: ostetud või müüdud kaupade või teenuste andmed.
-
Maksud ja maksudeklaratsioonid: käibemaksu, tulumaksu jms maksed või deklaratsioonid.
-
Sularaha väljavõtmine ja sissemaksmine: sularaha liikumine ettevõttesse ja sealt välja.
-
Laenud ja intressid (sisse ja välja): laenu võtmine, tagasimaksed ja intressid või tulud.
-
Riigilõivud, pangateenustasud ja valuutavahetus: haldus- või tehingukulud.
-
Deebet-/krediitkaarditehingud: kaartidega tehtud või vastu võetud maksed.
-
Kuluaruanded: töötajate või ettevõtte tehtud hüvitised või kulud.
-
Periodiseerimine: tulude ja kulude jaotamine arvestusperioodidele.
-
Põhivara: pikaajalise vara, näiteks seadmete ost või müük.
-
Amortisatsioon: Põhivara väärtuste järkjärguline mahakandmine.
-
Aktsiakapital: omanike või aktsionäride sissemaksed.
-
Investeeringud: aktsiatesse, võlakirjadesse või muudesse varadesse paigutatud vahendid.
-
Dividendid: aktsionäridele/osanikele tehtud väljamaksed.
Kas teatud riikidest pärit klientidele kehtivad lisatasud?
Jah, valitud riikidest pärit klientidele kehtib tugevdatud hoolsuskohustus. Lisateavet selle kohta, milliste riikide kohta see kehtib, vaadake meie toetatud riikide loendist.
-
Kuidas arvutatakse kandeid kaupade või teenuste müügil veebipoe kaudu?
E-kaubanduses on ettevõttel sageli sadu või tuhandeid müüke iga päev, mis võib traditsioonilisele raamatupidamisele üle jõu käia, kui iga müük registreeritaks eraldi kandena. Kuid me ei loe igat müüki üksikuks kandeks, kui kliendi e-kaubanduse süsteemist on võimalik alla laadida CSV-vormingus tehinguaruanne, mis sisaldab kõiki nõutavaid tehinguandmeid (nt müügisummad, maksud, tasud jne).
Selle asemel töötleme seda CSV-aruannet konsolideeritud kirjena. Näiteks:
-
Igapäevase või kuu CSV-aruande, mis võtab kokku kõik müügid, saab salvestada ühe kirjena (või mõne kirjena), mitte ühe kirjena müügi kohta.
-
See kirje kajastab kogu müügitulu, seotud maksud ja kõik tasud korraga, lihtsustades töökoormust.
-
See lähenemisviis on peamine põhjus, miks Flexa ja Pro sobivad hästi e-kaubandusega tegelevatele ettevõtetele:
-
Tõhusus: koondkanded vähendavad päevikukannete arvu, hoides raamatupidamist hallatavana ka suurte müügimahtude korral.
-
Kulutõhusus: kuna hinnakujundus ei muutu iga üksiku müügi korral, väldivad ettevõtted hoolimata suurtest tehingute arvust liigseid tasusid.
-
Paindlikkus: Flexa mahupõhine hinnakujundus ja Pro piiramatud tehingud võtavad arvesse e-kaubanduse müügi ettearvamatust.
-
Kas iga pakett sisaldab pangakontot?
Kõik paketid toetavad Eesti panku. Fintech pankasid ja makseteenuse pakkujaid (nt Wise, Revolut) toetatakse alates Boostist.
Kas pakettidega tuleb kaasa panga- või makseteenuse konto?
Kuigi panga või makseteenuse konto avamine on alati panga või makseteenuse pakkuja otsustada, saavad meie kliendid taotleda Revoluti ja Wise'i kontosid meie viite-URL-i kaudu pärast seda, kui oleme teile oma teenuse osutamist kinnitanud. Tingimustele vastavaid kliente nõustame ka LHV konto avamisel.
Kas ma saan pakette muuta, kui mu äri kasvab?
Jah, saate paketti igal ajal vahetada. Kui teie müük ületab paketi limiidi kahel järjestikusel kuul, viiakse teid automaatselt üle sobivale plaanile.
Kas ma saan oma paketti muuta väiksema paketi vastu, kui mu äri mahud langevad?
Jah, saate pakette igal ajal vahetada. Saate minna madalamale paketile, mille tingimused vastavad teie muutunud mahtudele. Plaanide sagedane muutmine muutuvate mahtude korral ei ole siiski lubatud.
Kas MTÜ registreerimine sisaldub mõnes paketis?
MTÜ registreerimine ei kuulu pakettidesse. MTÜ asutamiseks tuleb ostukorvi lisada Flexa või FlexaPro pakett ja MTÜ registreerimisteenus.
Kas juriidilise aadressi ja virtuaalkontori teenused on hinna sees?
Ei, juriidilise aadressi ja virtuaalse kontori teenused ei sisaldu üheski paketis. Lisatasu eest peaksite ostukorvi lisama juriidilise aadressi ja kontaktisiku teenuse.
Kas ma saan kokku leppida konsultatsiooni koosolekuna või telefoni/video teel ja kas see on tasuline?
Jah, lisatasu eest (nt 50 EUR/h) pakume ad hoc teenusena nõustamist telefoni/video teel või koosolekul. Need teenused ei sisaldu pakettides.